duminică, 23 octombrie 2011

Chiftele sau " Mancare de Duminica"

Pe timpul lui Ceasca cand parintii nostri nu aveau liber decat duminica, mama obisnuia sa ne dea la micul dejun chiftele cu ceai. In vacanta am mers la bunici in Cavnic si bunica " dumnezeu sa o ierte" a facut chiftele si eu am intrebat-o foarte mirata....
- Bunii.. faci mancare de duminica???

Asa ca azi fiind duminica am facut si eu o mancare de duminica familiei.

Si iata reteta asa cum o am eu de la mama.


Ingrediente:
600 g carne tocata;
1 ou intreg;
4 felii paine uscata;
5 catei de usturoi;
1/2 lingurita sare;
1/2 lingurita vegeta;
piper.

Mod de preparare:
Intr-un bol se pun carnea tocata ( ca sa iasa mai bune eu cumpar carne pentru tocat de la magazin, sunt magazine care ti-o si toaca pe loc, asa sti ce e inauntru), oul, painea inmuiata in apa si stoarsa, usturoiul pisat, sare si piper




Se amesteca toate ingredientele bine.
In general eu pun intai  chiftele la prajit sa gust daca mai trebuie adaugat ceva , dupa care le formez si le prajesc toate.
 Am si un ajutor de nadejde...
POFTA BUNA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu