luni, 31 octombrie 2011

Varza a la CLUJ

Mai demult era un banc care suna cam asa:

Trei barbati se plangeau la un pahar de bere pe o terasa cat de proaste le sunt nevestele...

Primul spunea:

Nevasta-mea e atat de proasta ca i-am spus sa imi faca cartofi pai si pe cand am ajuns acasa in farfurie am gasit un cartof, un pai, un cartof, un pai.

Al doilea:

asta e nimic sa vezi a mea ce proasta e i-am zis sa imi faca varza a la Cluj si cand am ajuns acasa am gasit un biletel . Am plecat la Cluj dupa varza.

Al treilea:

Voi va plangeti??? Sa vedeti a mea ce proasta e... de doua saptamani i-am cumparat frigider si ea tot cu mana spala...

Asa ca am plecat si eu la Cluj dupa varza si am facuit Varza a la Cluj


Se caleste varza, se fierbe orezul si se face o tocanita din carne de porc cu ceapa ca in postul anterior.



Dupa care se pun in straturi intr-un vas termorezistent... In cazul meu am pus intr-un vas Ultra Pro de la Tupperware
http://www.tupperware.ro/xchg/cmc3/hs.xsl/626.html




Se da la cuptor pentru 40-50 de minute si se poate servi
POFTA BUNA !!!                                                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu