joi, 13 septembrie 2012

Piept de porc la tava

Aceasta reteta am vazut-o pe paprika tv si mi-am propus sa o fac si eu. Se mai poate face cu costite de porc, oase garf sau coste de vita.

Am cumparat o bucata de piept de porc l-am spalat si am facut amestecul de condimente cu care l-am macerat.

3 linguri zahar brun ( puteti folosi si tos daca nu aveti brun);
3 lingurite cacao ( ii da un gust ca de afumat )
1 lingura boia iute;
2 linguri boia dulce;
1 lingurita sare;
1 lingurita de chimin seminte.


le treci prin sita si ungi carnea pe ambele parti freci bine cu mana si  o lasi la macerat. Eu fiind pe fuga am lasat-o doar 15 minute, daca vreti puteti sa o puneti 2 ore la frigider.



Se pun la cuptor la 180 grade pentru o ora jumatate.


Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu